10 haftadır yaptırdığım testin harcadıpım oaranın döktüğüm yaşın uykusuz geçirdiğim gecelerin haddi hesabı yok ama artık okudukça sizlerden gelenleri de gördükçe isimleri firmaları öğrendikçe hepsinin para tuzağı olduğuna kendimi ikna ettim maalesef bizleri sadece müşteri olarak görüyorlar. Çapada amniyosentez yaptırdım ordan WES TESTİ istendi devlet karşılamıyor size iki firma adı veriyor test sonucu sizden önce hastaneye gidiyor hastanedeki herkeside maşallah o klinikteki herkes tanıyor TEST ÜCTETİ 12.500 ₺ kimse beni ordan nemalanmadıklarına ikna edemez artık. GENOKS dediğiniz firmayı da araştırın TÜM DOKTORLAR NEREDEYSE NA YÖNLENDİRİYOR sizce neden!!!! Bir sürü klinik var genetik test yapan???? Sağlık kimsenin umrunda falan değil 10 haftadır yaşadıklarımı bir ben biliyorum onlara göre sadece fetüs canlı bile değil gel alalım o kadar kolay söylüyorlar ki kanım donuyor. 2003 2009 iki tane evlat doğurdum bu kadar test teknoloji bu paralar yoktu gayet de sağlıklı. Rabbim büyük dua rdiyorum herşeyün hayırlısı🙏🙏