Biyokimyasal trisomi 21 riskim 1/126 çıktı.
Perinatolog görsün dedi doktorum başka bir şehre sevk etti.
Biraz tedirginim bu durumu yaşayan var mı aranızda amniyosentez ya da nift yaptırmak istemiyorum
onun dışında öğrenebileceğimiz bir yöntem uyguluyorlar mı gitmeden bilgim olsun