Tugbayildiz21 bizde kızımızin adını Asel Parla koyduk. Eğer siz begendiyseniz kimsenin fikrine ihtiyaç duymayın Derim herkese herşeyi begendiremezsiniz. Ben anlamlara ve analizlere göre de değerlendirdim. Birde çok yeni yeni çıkan bir isim çok fazla kimsede yok emin ol ilerleyen senelerde duymaya basliycaz sonra koymadım diye üzülme ☺️ eğer beğendiysen sende koy gitsin