deletenmom1841 :D heyecanlı olurdu dimi. Bazıları şehir efsanesi olmakla beraber başlıca söylemem gerekirse;
Havada doğan çocuğa bazı yurtdışı havayolları 21 yaşına kadar bedava uçuş hakkı veriyor.Dünya vatandaşı olmak diye birşey yok Amerika evet veriyor vatandaşlık ama diğer ülkelerin benimsediği bazı kurallar dahilinde bu mümkün olmuyor keşke olsa finlandiya üstünde doğururdum :) Uluslararası sularda doğarsa bebek uçağın nereye bağlı olduğuna bakılıyor ve o ülkeden vatandaşlık istenebiliyor. Herkes kendine göre bir prosedür sahibi pek tabi. Tutturabilene aşk olsun.