deletenmom1841 aa iyiymiş valla uçak için konuşmadım henüz doktorumla ama bebeğin kesen gayet sağlıklı demişti bana düşük riskinden falan hiç bahsetmedi. Bana kalsa hemen yarın gideceğim memlekete çok özledim ama işte ocakta gidip ablamı da görmek istiyorum o öğretmen yarıyıl tatilinde memlekete gidiyor o da. İnşallah bir sorun çıkmaz da gider 1 ay hasret gideririm burnumda tütüyor. Hep ağlıyorum zaman geçsin de gideyim diye 😢