2prensesannesi__ canım bendede batık var kese yapın her duşta yada haftada 1defa kesinlikle öneririm duştan sonrada nemlendirici sür mis gibi oluyor ben Hatay’da binden almıştım kadın kesesi hassas tenliler için olanından almıştım ama depremden dolayı Kıbrıs’a geldik kesem orda kaldı şmdi yine batığım var burda o bimden aldığımı bulamıyorum öbürleri çizik yapıyor bende