Bizde bugün 20 haftalık olduk. İlk gebeliğim. Bnde göbek deliğimin üzerinde göğüs altında bi pıtırtılar hissetmeye başladım sanki içimde bişi pıtır pıtır dolaşıyomuş gibi bebeğim olabilir mi yoksa yoksa bağırsaklarım mı😂 çoğu kişi karnın altında hissettiğini yazmışta bilemedim bebeğim diye gazımı sevmiyimm😁😂😂