Deletedmom_49 23+3 haftalığım bebeğimin pıtırtısını aşağıda hissediyorum böyle olup sonradan yukarı çıkan oldu mu?🤔
Sevidmn Deletedmom_49 cikmaz buyuk ihtimal biz serklajlilarin hep asagida oluyor bebek benim 24. Haftadan beri hep bas asagi dikis olmasa her an cikicak gibi 😀
Sevgi1985 Deletedmom_49 benim 3 hamileliğimin 2 side alta idi rahim agzında bebekler çok depiklediler beni ☺ hım mideme baskı yapan bebeğim olmadı hareketler hep aşağıdaydı
efem1 Deletedmom_49 benim bebiş hep kasıklarımda makat gelişi olduğu için sanıyordum seninki makat gelişi olabilir mi canım
Deletedmom_49 Sevidmn yaaaa ben de bir ümit diyorum belki hareketleri güçlenince çıkaar 🤦🏻♀️ hep tersine olur valla bu nasıl iş dikişlere sıkıntı olmasında aşağıda olmasında sorun yokta
Sevidmn Deletedmom_49 dikislere birsey olmaz benim bir ara dışa atilan dikisler gelmisti elime ama oda cok normalmis onemli olan ic dikismis
Deletedmom_49 tlhmrv ben serklajlıyım ya ondan kaynaklı aşağıda olmasında sonra hep yukarda olsun yukarıda hiç durmasın yeterki
Deletedmom_49 Sevidmn aaaa iç ve dış iki türlü mü oluyor ben yeni öğrendim. Ama şunu biliyorum ilk serklajımda doktor ucuna attım ince bir şekilde demişti bunda daha derine attım kalın şekilde dedi ..
Sevidmn Deletedmom_49 tabi yukarıdaki dikis daha saglam olur korur dis dikisler erir dökülür korkma yani oyle birseyle karsilasirsan doktorunla paylas
Deletedmom_49 Sevgi1985 demek ki bebeğe göre değişiyor bu durumda kimisi diyor hep yukarda kimisi aşağıda 🤷🏻♀️
Sevgi1985 Deletedmom_49 evet canım Dr aşağıda oluşmuş diyene kadar bende hep yukarda hareket etmesini bekledim ama aşagı baskı yapıp orada çok hareket etmişlerdi şuan 11+6 haftalık yine hamileyim bakalım bu nasıl olacak 🤭
Deletedmom_49 Sevidmn yaaa Allah razı olsun senden bak ilk defa duydum gerçekten yaptı ama ne yaptı ne etti bilmiyoruz doktora sorduğumuzda da hiç açıklayıcı olmuyor söyledikleri… demek ki benim ilk dikiş ondan eriyip döküldü gitti 🥺
Sevidmn Deletedmom_49 ne demek canim benim yasadiklarimizi aktaralim ki bilgimiz olsun doktorlarin hicbirsey umrunda degilki allaha emanet yasiyoruz 😀
Deletedmom_49 Sevidmn çok doğru söylüyorsun canım 💓 Allah’a emanetiz inşallah ben de ileri haftaları görürüm 😌🤲🏻🫶🏻
Ssstelli Deletedmom_49 bebeğiniz sağ tarafınızda mı benim 16 haftalık hep sağ tarafımda hissediyorum normal mi
Deletedmom_49 Ssstelli ben de ilk zamanlar solda hissediyordum haftalar geçtikçe ara ara sol da ara ara sağ da hareketlenmeye başlayınca yer değişiyorlar minikler
Deletedmom_49 Sevgi1985 ayyy çok yeni maşallah Allah’ım sağlıkla büyüsün inşallah. Eğer riskli gebeliğiniz yoksa aşağıda durmasıda çok mühim değil sanki