Ryhn55_ ben Selda hanıma gidiyordum ama akşam sancım gelince hastaneye gittim Selda hanım yoktu Ali bey baktı mecbur benim doğumuma normal doğum ise düşünün derim çok kötü geçiyor doktor neredeyse hiç yoktu ve aşırı derecede karnıma baskı yaptı karnım sırtıma yapıştı ve iyileşmesi inanın 3-4 ayı buldu kaburgam kırıldı sandım başka doktora muane oldum sana naptılar böyle dedi. Belki kendi muane ettiği hastalarına farklı davranıyordur onu bilemiyorum benim tek tesellim çocuğumun sağlıklı olması gerisi berbattı🤦♀️