Uduruu ayyy ben onda 3 yıl önce doğum yaptım beni mahvetti 40+2 günlükken gittim açılmamda olmuştu suni sancı verdiler 5 saat doğum odasında beni ıkındırdılar doktor gelmedi suyumu bitirdiler çocuğun kafası vs herşey göründü kesi bile atıldı su bittiği için çocuk gelmedi nefesi değişti artık çokk acil sezeryana aldılar hiç tavsiye edeceğim bir doktor degil çok şey yaşadım ben ı doktorda bidaha asla ve sonradan ögrendimki başka hastalarla ilgilenmiş ve hasta yoğunluğundan gelmemiş bazı gebeleri böyle sezeryana bile riskli olan hastaları almamışlar amaliyathane sıkıntısı varmış sanırım öyle bekletiyorlarmış.ve mutlaka orada dugum yapıcaksanız hepsinin faturasını mutlaka alım vermiyorlar oyalıyorlar ama israrla fatura istiyorum deyin lütfen