ariiikann Anne1-9 sağlık ocağında yapılan testler e-nabıza çok geç düşüyor. Sağlık ocağını arayıp sonuçlarımı öğrenmek istiyorum derseniz sonuçlar onlara geliyor.
Anne1-9 IlkMucizem_61 15.000 üstünde dedi laboratuvarda ki kişi Ama daha onaylanmamış dedi ne oluyorsa onay anlamadım 😊😊😊
IlkMucizem_61 Anne1-9 doktorun sistemine düşüp onaylanmadı daha onu demek istemiş ama hamilesin değer yuksek
Elif3333 Anne1-9 çok sevindim canım bak iyiki ara demişim 🥰 çünkü aynı sey benim başıma geldi dün sabah verdiğim tahlil doktor onayında takılı kalmıştı 💗😍
Anne1-9 Elif3333 Sağol canım inşallah sağlıkla da kucağımıza alırız Daha önce böyle bişey başıma gelmediği için bilmiyordum Senin sonucun kaç çıktı acaba
Elif3333 Anne1-9 inşallah hepimiz için her an korkuyla geçiyor 2 senedir uğraşıyorduk Rabbım nasip etsin inşallah
IlkMucizem_61 Anne1-9 kendim hamile kaldığımda bu kadar heycanlanmadim valla meraktan ölüyorum hadi hayırlısı inşallah 🥰🥰