Anne1-9 Canım benimde dun vermiş olduğum tahlil sonucu e nabız a düşmemişti
Sağlık ocakları devlet hastanesine gönderiyor sonuçları. Ara göndermiş olduğu hastaneyi ( e nabizda yazıyor hangi hastane olduğu) laboratuvardan direk ogrenebilirsin. Ben öyle yaptım az önce 🫶