Patiquin Kızlar merhaba. Ben Yurt dışında yaşıyorum. 14+4 haftalık hamileyim. Kasımın 7-10 u gibi muhtemel doğumum var. Eylüle kadar burada takibim yapılacak. Ağustos sonu doğuma 2 ay kala Türkiye ye gelip doğuma kadar kalacağım. O kısacık süreçte hemen doktor bulacağımı zannetmiyorum. Sizin tecrubeleriniz varsa tavsiyelerinize ihtiyacım var. Hangi hastane hangi doktora göründünuz? Veya doğum yapanlar nereden memnun kaldılar? Normal doğum yapmak istiyorum. Kocaeli Karamürsel taraflarında olcam. Ama mesafe farketmez. İyi bir doktor olursa giderim.
Benanneoluyorum Patiquin Selam canım, ben gebze’de ikâmet ediyorum Gebze Merkez Prime Hastanesi’nde Bülent Serdar San’a gidiyorum çok memnunum işin ehli alanında uzman hastalarına açıklayıcı ve tatmin edici davranıyor, kime önerdiysem herkes memnun kaldı😊
2prensessannesi Patiquin karamurseldeyseniz golcuk de medar hastanesi var ahmet coskan iyi bir doktor hastanede guzel
GULMUSTAFA-2011 Patiquin merhaba canım ben 21 haftalik hamileyim Koçarlı şehir hastanesine gidiyorum Ömer Doğukan saraç bey var çok memnunum başından beri ona gidiyorm aslında omer bey gölcük necati çelik devlet hastanesindeydi ama sehir hastanesine tayin oldu ordan devam ediyorum bende doktorum nereye ben oraya 😄bu saatten sonra bende başka doktora yönelmek istemedim bazıları yüzüne bakmıyor başka doktordan gelince onun için omer bey tavsiye ederim instagram adresi de var takip edebilirsin ben bütün sorularımı ordan kendisine soruyorum hiç bekletmeden cevaplıyor sagolsun
Strawverry Patiquin kandiradan izmite kocaeli şehir hastanesi Pınar Çakır aşırı memnunum doktorumdan şuan yatisim yapıldı her gün kontrole gelir güler yüzlü en azından bilgi veriyor ben çok memnunum
Patiquin 2prensessannesi ya oraya gidenler pek memnun değiller iyice devlet hastanesi gibi oldu diyor herkes. Muayenelerde 5 dk dan fazla zaman ayrılmıyormuş. Doktorlar anneyi rahatlatıcı, detaylı açıklamalar yapmıyorlarmış
Binnurr1 Patiquin Evet ben oraya gittim 7. ayıma kadar. Gerçekten 5 dk bile zaman ayırmıyodular. Ultrasonla bakıp her gittiğimde aynı ilacı verip yolladılar. Diğer doktorlar nasıl bilmiyorum ama benim gittiğim doktor öyleydi. Özel olmasına rağmen hiç bilgi vermiyodu. Bende bıraktım orayı hal böyle olunca.
2prensessannesi Patiquin benim ablam genel olarak surekli orayi kullanir cok da memnun o hastanede suda dogum yapti hatta . Bir de instagram da bahar tadinda gebelik diye bir sayfa var kendisi golcuk de ebe ozel muayenesi de var ozel ebe olarak hastaneye geliyor medardq ozellikle daha rahat oluyor tamamen dogal dogumcu evde suda dogum da yaptiriyor bende o ebeyle takipliyim ayni zamanda dogumda yanimda ozel olarak istiyorum fiyati da uygun mutlaka gorusmenizi oneririm digumda önemli olan ebe oluyor medara gidip o ebeyi de alirsaniz sirtiniz yere gelmez.
Patiquin GULMUSTAFA-2011 evet Necati Çelik Hastanesini de biliyorum. Genelde oranın doktorları da iyi oluyor. Çok teşekkür ederim :)
GULMUSTAFA-2011 Patiquin necati celikte önerdiğim doktor kesinlikle Selçuk topçu kocaeli şehir hastanesinde de omer Doğukan saraç
Patiquin GULMUSTAFA-2011 listeye aldım çok teşekkür ederim :) sizinde sağlıklı kolay doğumunuz olsun İnsaAllah 🙏
GULMUSTAFA-2011 Patiquin Amin canım benim inşallah hepimiz sağlıkla zamanında alalım kucağımıza bebislerimizi