Ftm18 ben 2 gecelik 2 pijama koymustum iyi ki de öyle yapmısım sezaryen oldum ilk giydiğim geceliğim battı ameliyattan cıktıktan sonra onu giymiştim kanama kontrolü ve ameliyat yerim icin rahat oluyor dediler diye aynen de öyle oldu ayağa kalkarken diğer geceliğimi giydim ertesi sabah oda batmıştı kanamadan dolayı sonra pijama giydim 3 gün kaldım hastanede ben cunku hastaneden cıkarkende temız pijama giydim rahat etmek icin.
Bebeğime 5 takım götürmüştüm kustu kakası çıktı derken en son gece sarı tülbetne sarmak zorunda kaldık cocugumu evden esya getirilene kadar keske 6 tane falan koysaydım dedim 7-8 tane iç zıbın götürmüştüm 7 tanesini kullandık iç çamaşırı bosuna götürmüşüm çünkü hastanede canped kullandım yandan yırtılmalı külot şeklinde olanlardan çok rahat ettim evde de canped kullandım 10. Günün sonunda iç çamaşırı normal pede geçtim.
Emzirme sütyeni ve emzirme atleti 4 tane koymustum 2 tane kullandım mutlaka göğüs pedi ve göğüs ucu kremi koyun bulundurun ben almamıstım yanıma mecburen eczaneden aldık.
Biberon ve emzik götürün ne olur ne olmaz diye 3 tane battaniye koymustum 24 nisanda doğum yaptım