Ftm18 ben de 30 haftalıkken erken doğum riski atlattım hala riskim var eve geldim 32de hazırladım hemen çok araştırdım gereksiz bir şey koymak istemedim
Bebeğim için
10lu hastane çıkışı
2 tane 5li takım
Yedek 2 zıbın eldiven şapka 2 eldiven 2 çorap
Penye battaniye 10lu sette var yine de nohut battaniye aldım
1 tane müslin aldım belkş altına falan sererim diye
Takımların içindeki hariç 12 tane bez aldım
Pişik kremi aldım baştan sürer önlemimi alırım diye
3 tane alt açma örtüsü aldım
Bir tane de yelek aldım belki üşürse kullanırız diye
Kendime 2 takım gecelik
Tülbent
Kirli poşeti
5 tane depend
Arkadaşım iç çamaşırı giydirmiyorlar dedi ama ben 1 tane hamile külodu bir tane de emzirme sütyeni koydum
4 tane göğüs pedi aldım
Hırka aldım üşürsün dediler
Bir de hastaneye terlikle giderim diye koymadım ama terlik de koyuyorlar
Bir de zorunlu sezeryan olacağım kupa çay kaşığı ce kahve koydum bu çok önemli bence baş ağrısı çok oluyormuş😂
2 çift de çorap koydum
Gereksiz bir şey koymamaya çalıştım
Emzik biberon falan vermeyi düşünmüyorum ilk doğduğu zaman
Süt sağma makinesini de hastaneden veriyorlar
Tercih tamamen sana kalmış sağlıklı doğumlar inşallah🌸