ecs benim bebeğimde 26 haftalıkken 700-800 aradıydı bende çok üzüldüm ama boşaymış birincisi doktor iyi diyorsa güvenin bir hafta önde geride önemli değil ben özel bişey yapmadım sadece; her öğünü saatli yiyin, sabah bir yada iki haşlanmış yumurta kesin yiyin kaşar peynir yada yağlı peynir hangisini yiyebiliyorsanız sabah akşam olmak üere ben birer bardak süt içtim ballı sütte olabilir bir avuç badem ceviz karışık tükettim hergün bir muz yedim hafta iki defa er balık yada tavuk önemli değil birini kesin tüketin çünkü protein çok önemli 30+6 da gittim ben bir ayda 1.250 kilo almışım gayet normal dedi bebiş 2.100 olmuş çok mutlu oldum doktorum hem yediklerimin etkisi dedi ama zaten bu aylarda böyle hızlı gelişeceğini bundan sonrada 2-3 haftada yarım kilo alabileceğini söyledi o yüzden içinizi refah tutun hamur işi asla yemeyin doktorumun tavsiyesi kilolu Bebek sağlıklı bebek diye bişey yok eğer gelişimde sıkıntı yoksa sorun yok 🤗