Sevgi____Bts ben 4.haftadan 16.haftaya kadar kustum günde 6-7 kere falan sonra hastaneye gidip serumlandım. Çay kokusundan deterjan kokusundan çok fazla tiksindim ki deterjan kokusundan hala tiksiniyorum 36+5 olmamıza rağmen. Hala bile arada kusuyorum. Geçen haftadan beridir de bacaklarım çok fazla ağrıyo napsam geçmiyo bide toplanması olunca göğsümün altını çok acıtıyo zor nefes alıyorum başka bi sorunum yok :)