Sevgi____Bts ayy çok kötüydü ilk 4 ay sabah akşam kustum halsizlik,kusma,tiksinme,iştahsızlık,zayıflama,uyku hali herşey vardı kendi evimden esyalarımdan herkesten tiksindim yemek kokularına tahammül edemiyodum kayınvalideme gittiğimde yemek kokusu geliyor diye oturdugum salonun hep kapılarını kapattım, dışardaki hazır yemek kokuları rahatsız ediyordu bı süre dışarı çıkamadım sadece annemlerin evinde rahat yiyordum anneme gidince toparlıyodum.. acillik oldum kusmaktan zayıflamaktan serum takılmıştı. 4 buçuk aydan sonra toparladım şimdi 29 haftayız herşey yolunda kilo aldım iştahım yerinde kusma tiksinme hepsi geçti😊 ekşi olanları daha çok seviyorum ama 2 haftadır tatlıya çok yüklenmeye başladım vücudum şişmedi ayaklarım sadece hafif. yediklerim hep bebeğime yaradı şükür