Ysn
Sazan değilim kendin yazmışsın aşının erken doğuma sebep olduğunu düşünüyorum diye gelmiş burda tıbba güven nutukları atıyor. Sen kimsinde düşünüyorsun tıp mezunu musun hemşireyi bile darlamışsın aşı yapıp basına bela almak istememiş.Çocuğuna zararlı dinleme cihazı kullandığınıda yazmışsın azıcık zarar verip kapatıyormuş daha sana diyecek lafım yok deli dana gibi etrafa saldırıp mesajlar atıyosun insanları azarlıyosun hadsiz!!git bebeğine huzur ver zaten bir kaybın olmuş git belanı başka yerde ara sana cevap vermeyeceğim .