ilkerbu Kızlar 8 haftalık hamileyim bıgün test yaptırdım idrarda bakteri 699 çıkmış yani yüksek başına gelen var mı antibiyotik verirse doktor bebeğe zararı var mı?
Rkyeeeeee ilkerbu benimde ilk haftalar ılmuştu canımm antibiyotik kullandım ve çokkk su içtim çok şükür geçti tahlilde
Ysn ilkerbu bebeğe zarar vericem olsa doktor neden versin artık şu doktorların sizin canınıza kastı varmış gibi düşünmekten vazgeçin guvenmiyosaniz neden o doktora gidiyosunuz
deletedmom734 ilkerbu olmaz dostum doktoruna güven doktorun kullan dediği şeyi burdan sıradan birisi kullanma bebeğe zararlı derse kullanmayacakmısın????
ilkerbu Rkyeeeeee Antibiyotik dışında yapabileceğim doğal birşey var mı ? Birde 600 şü sayılar yüksek mi diye merak ettiğim için yazdım aslında teşekkürler tavsiyeniz için.
ilkerbu Ysn Henüz doktorla konuşamadım tahlilim yeni açıklandı.üzerimden saçma sapan çıkış yapıp umarım stresinizi atmışsınızdır kocanız belki bugün sayemde rahat eder.
Ysn ilkerbu ya sizin gibi bi grup var saçma sapan postlar açan sonra tepki görünce kovaları dil uzatan cirkinsiniz bu kadar net.
Rkyeeeeee ilkerbu canımm ben portakal suyu içtim yoğurt yedim ve çık su içtim benim çok kusmam vardı ona bağlı olarakta oluştu günde 4-5 defa iç çamaşırı değiştirdim böyle atlattım ama heran olabilşr hamilelikte sık rastlanan bi sorun antibiyotik bi kaç tane içtim sizin gibi bende korktum çünkü yazan asistan doktordu baştan savma işmyapıyolar bazen maalesef
ilkerbu Ysn Sana gereken cevabı zaten verdim kendin aşı yaptırmayıp gelip burda artis artis konuşuyosun aklın varsa kendine kullan
Ysn ilkerbu hâlâ sazanliga devam ☺ ben doktorlara neden guvenmiyosun hile demedim guvenmedigin doktora neden gidiyorsun dedim ama bak senin algılama sorunun var gayet açık yazıyorum ama basmiyor ne yaparsam yapayım da basmaz devam sen kendini rezil etmeye devam et 😊
ilkerbu deletedmom734 Henüz doktorumla görüşmedim ve ilaç henüz verilmedi sizde idrarda bakteri çıktı mı kaç çıkmıştı nasıl geçti böyle bişey yaşamadıysanız burda ğolemiğe girmeyin çok şükür eğitimim annelik endişesi ve merakı için yazıyorum anlamak bu kadar zor mu?
deletedmom734 Ysn estağfurullah öyle birşey demedim ama doktorun uyguladığı tedaviyi burada sorgulayan çok kişi var ve bu beni ciddi anlamda çok şaşırtıyor... kendi kuzenim dahil geçen gün bana diyorki gittim doktora folşk asit içmesem olmazmı kilo yapıyormuş dedim diyor.... yani ben doktor olsam afedersin ama böylelerini evire çevire rezil ederim.... insan haddini bilmeli benim doktorum profesör 1993 yılında!!! Üniversiteden mezun olmuş yurt dışında eğitim almış günde yüzlerce vaka gören birisi.... yani ben adama böyle birşey sorsam wallahi küfür etsem bu kadar alınamaz kasaptan almamış bu diplomayı kolaymı olunuyor... bilmiyorum doktorum bana kendini camdan at dese sorgulamam vardır bir bildiği derim mübalağa ettim ama o derece güveniyorum saygımdan onun söylemediği şeyi sormam bile... o gerek görseydi söylerdi derim ikiletmem yani.... şükürler olsun gebeliğimde sorunsuz ilerliyor... pimpirik yapmak iyi birşey değil biraz tevekkül etmek lazım bunu kendimede söylüyorum Allah a inanan insanlarız doktorlarda insan biryerde olacağın önüne geçemez kimseye can veremezler o yüzden biraz güven bolca tevekkül ve rahatlık... bebeğimide kasamam böyle mevzularla....
Ysn ilkerbu yok valla cahilligine gülüyorum senin gibi birisi için sinirlenip vücudumu yoramam kimsin sen ?😊
ilkerbu Ysn Asıl sen kimsin beni ne kadar tanıyosunda cahil, doktorlara canına kastedecek zanneden biri, sazan gibi itham ve hakaretlere başvuruyorsun haddini bil yoksa böyle bildirirler.
Ysn ilkerbu sazansin çünkü aklınca aşı ile ilgili bişeyi okumuşsun ordan vurmaya çalışıyorsun cahilsin çünkü bebeğe zarar verir mi diye gelip buraya yazıyorsun doktora sormak yerine bu kadar net ;)
ilkerbu deletedmom734 Teşekkürler sizinle aynı fikirdeyim zaten sadece eski tecrübesi olan varsa ve yardımcı olcak biri varsa fikir almak istiyorum sanırım tedavi sonucu enfeksiyondan kurtulamayanlarda varmış umarım bu sıkıntım geçer
Ysn deletedmom734 işte benim anlatmak istediğim bu gelmiş burda soruyor bebeğe zararı olur mu diye adam o kadar yıl okumuş ona sormak yerine buraya geliyor dese ki enfeksiyon çıkmış zararı olur mu derim ki haklı enfeksiyona korkuyor ama gelmis buraya ilaç verse zararı olur mu sanki burdakiler doktordan daha bilgili sonrada ben bilinçli anneyi yazıyor