Kızlar 33+2 deyim 1 11li hastane çıkışı koydum 2 yenidoğan takım koydum 1 kalın battaniye bir ince battaniye 2 müslin koydum kendime 2 pijama takımı yelek patik çorap ve depend koydum ıslak mendil kargoda daha bez almadım korse ne aldınız kızlar atalım mı fikir olsun almayanlara da