4545-umm benım insülin direncim yüksek şekerim gayet düşük tü yınede şeker yükleme testi yapıldı düşük cıktı kendim dıkkat etmeye calısıyorum hamur işi nı kızartma pasta borek tatlı ust uste yemiyorum sureklı bu tarz beslendıgım zaman aşırı bır açlık yaşıyorum hep ac hissediyorum insülin yükseliyor cunku kendımı de ac bırakmıyorum 3 öğün yemek dışında ara öğünler meyve ler le hafif gıdalarla tok durmaya calısıyorum dikkat etmediğim zaman saat başı açlık krizi gelıyor şeker lı bısey yedıgım an düzeliyor