Busimss rojdayvz47 oğlumda istememişti doktorum gerek görmemişti şimdi kızımda ister mi bilemiyorum ancak annenin kg alımına ve bebeğin kg alımına bağlıymış. Bir de ailede şeker olup olmaması da önemliymiş
Eflinnisa rojdayvz47 şimdi yaptırdıdm eve geldim suyum fazla ve bebek 2 hafta önden gittiği için doktor yaptırman gerek dedi sabah gittim 50 Gr şekerli su yaptılar içtim 1 saat sonra kan verdim temiz cıktı
Limon06 Bana daha 12. Haftamız da yaptılar tekrar istemiyorum.. Aç karnına acayıp agır geldi sonra bı cok kotu yorumlar okudum inşallah tekrarı olmaz 😣
_fatmanrymmz Limon06 12. Haftada şeker yüklemesi yapılmaz ki 24 ile 28 haftaları arasında yapılıyor bildiğim kadarıyla.
gizcansen 25.haftamda doktorum yaptırmam gerektiğini söyledi 75 gr içecekle yaptırdım. Şükür gebelik şekeri çıkmadı
Limon06 _fatmanrymmz eskı tahlillerım de insülin direncim ın yüksek oldugunu fark ettiler 2 li teste gittiğimde malesef yaptılar açlık krizi yaşıyorum ben anıden bayılma titreme nöbeti gıbı seyler oluyor Du bunun için dahiliye ye gıdıyor dum bunları öğrenince yaptılar 75 lik içtim ve kusmamak için cok zor dayandım kusarsan bıdaha yaparız dedıler 🙄
rojdayvz47 Ben ilkin 50 ml içtim şekerim yüksek çıktı bugün tekrar yaptım 75 ml inşalah sonuçlarım iyi çıkar
_fatmanrymmz Limon06 Allahın izniyle sağlıcakla kucağınıza alırsınız miniğinizi böyle şeyler olabiliyor maalesef
4545-umm Limon06 sonucunuz nasıl cıktı acaba bende 7 aydır 1 doktora gıdıyordum seker yüklemesi yaptıgında hersey normal dedı doktoru degıstırmek zorunda kaldık bu gıttıgım doktor sıkıntı gördu nedense kan vermemı istedı tok karnına kan verdım bu sefer degerler yuksek cıktı insülün yuksek dedı dahılıyeye sevk ettı sız nasıl bı yol izlediniz
izlmisik-16 Ben dün yaptırdım 75lik hemde 🥺 bir süre sonra kafa yapıyo hiç benlik şeyler değil ama mecbur yaptırdık , sonuçlarım daha çıkmadı .. inşallah şekerim yoktur 🤦🏻♀️