Güzel anne adayları, ben bugün 20. Haftamda ilk doz tetanoz aşımı oldum. İkinci dozu bir ay sonra olacağım. Yapılırken çok yaktı. Ama doktorum da olmam gerektiğini söyledi ve oldum. Ağrı ateş durumu olursa parol alabileceğim söylendi. Siz oldunuz mu aşı ya da olan anneler deneyimlerinizi paylaşır mısınız