Edolili gulten_01 Gittim çok şükür herşey yolunda kalbi atıyor sıvısı normal , gelişimi 1 hafta öndeymiş . Bu haftalar da normal karşılarız az hareketi ufak kıpırtılar bile olsa endişelenmeyin dedi 😊