Tugceeeeeee1 beyzacmvrc mika kutuları hangi siteden hangi satıcıdan aldığınizi ekran görüntüsü atabilir misiniz bende kendim yapmak istiyorum ama guvenemedim satıcılara trendyol da
beyzacmvrc Tugceeeeeee1 Trendyol daki satıcılar dan alcaktim bende sonra gardrops dan kupon geldi 20 TL bide kargo bedava kampanyası geldi. Kutu ve mumu birlikte ordan aldım biraz daha uyguna aldım. Trendyol da 5 e geliyordu burdan 3.80 mi 4 TL ye mi ne geldi. Tavsiye ederim satıcı adı forwer. 🌼 Paketleme falan iyiydi mumlar da düzgündü hep. Kutular da iyiydi. ☺️ Eğer kuponunuzu kullanmadiysan kargo bedava kampanyası da devam ediyodur ikisi bir kampanyaydi. Ordan almak daha mantıklı herkese vermisler bu kuponu ben iki ayrı hesaptan aldım 25-25 50 adet 2 ayrı kuponuda kullandım uygun oldu😅 ama eğer kuponunu kullandiysan da Trendyol dan al daha uygun olur. Orda da indirime giriyor.
ballikedii beyzacmvrc Sırası nasıl bilmiyorum ama kapı süsünü kendim yaptım kasnağa anakuzusu ip geçirdik isimlisi trendyoldan sipariş verdim tülün üstüne yapıştırdım ve papyon yapıştırdım Paket içindeki anahtarlıkları kendim yaptım 40 adet iş yerme yollamak için mavi ve beyaz olarak Çikolataları trendyoldan 100 tane söyledim etiketi instagramdan bi sayfa buldum kendim tasarladım attım onlar bana bastı sadece çok daha uyguna geldi çok beğendim ayrıca Açacak magnetlerde aynı tasarımın üstüne basıldı zaten ondan da 35 tane yaptırdım hastaneye gelen arkadaş ve akrabalara vermek için sonra şeffaf paketlere koyup bağladık daha şirin durdu Etiketlerden lohusa bardaklarına da yapıştırdım Herşeyde emeğim oldu hepsi çok içime sindi ve uyguna geldi banada ❤️
beyzacmvrc ballikedii Cook güzel olmus hepsi dee 😍 elinize emeğinize sağlık hayırlısıyla sağlıklı şekilde kucağınıza almayi nasip etsin rabbim💕
ballikedii Tatli-cadim2023 istediğim modeli pinterestte aradım öyle buldum o balonlu ayıcıklı modeli sonra üstüne fotoğraf uygulamasında kendim yazdım hoşgeldin kuzey Alp diye etiket ve açacak magnet için sayfa ismi verebilirim isterseniz açacak magnetteki kişi de çok yardımcı oldu tasarım konusunda ondan da fikir aldım sürekli
ballikedii Haticenuuur https://instagram.com/acacak.magnet?igshid=MzRlODBiNWFlZA== açacak magnetleti bu sayfadan yaptırdım https://instagram.com/istanbulstickerdunyasi?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Etiketlerinde buradan bastırdım ben kendim pinterestten resmi buldum üstüne isimi kendim yazdım magnetteki kişi ile konuştuk o da yardımcı oldu ben ona bunu istiyorum üstüne ne ama sizin fikirlerlerünize de açığım demiştim o da yardımcı oldu fiyatları da makul uygun
ballikedii Tatli-cadim2023 https://instagram.com/acacak.magnet?igshid=MzRlODBiNWFlZA== açacak magnetleti bu sayfadan yaptırdım https://instagram.com/istanbulstickerdunyasi?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Etiketlerinde buradan bastırdım ben kendim pinterestten resmi buldum üstüne isimi kendim yazdım magnetteki kişi ile konuştuk o da yardımcı oldu ben ona bunu istiyorum üstüne ne ama sizin fikirlerlerünize de açığım demiştim o da yardımcı oldu fiyatları da makul uygun
Tatli-cadim2023 ballikedii teşekkür edrrim fikir için gerçekten herşeyi kendimiz tasarlayaboliriz bayıldım her şey kendimiz yapabiliriz bebiş doğduktan sonra kendim yapcam herşeyimi iyikibtanidim sizi