YaseminBatrk Busradenizli vizede son gün olarak 16 Haziran dedi ama bakalım nasıp oğlum ne zaman gelmek isteyecek çok bekletmese bari 😂
Daisy0000 Busradenizli Makat duruyor dönmezse 21 hazirandan sonra sezaryen olsun diyeceğim,ikizler burcu olmasın diye 🤣
Tire35 Daisy0000 hahahs bizim şuan normal gözüküyor 38. haftada gelirse ikizler oluyor aslında bi an önce gelsin istiyorum ama bi yanımda yengeç olsun istiyor 🫶🏼😅😅
Mucizelerim_ Busradenizli 35+2deyim sezeryan olacağım için haziran 1 ve 5 arasi olur dedi doktorum biraz zayif olduğu icin net tarih son hafta veririm içinde tutabildigin kadar tut diyo😁nasıl olacaksa o iş
Alimenur Busradenizli aşırı heyecan var bugün 34 haftalık olduk haziran ortası sonu gibi dedi doktorumuz normal doğum olcak inşallah bebişim de doğum pozisyonundaymış Artık bi doğsunlar hayırlısıyla sağlıkla çok sabırsızlanıyorum🥰😍🥲🥹
ballikedii Busradenizli 31+5 iz 38. Haftada doğum olacak dedi doktorum sezeryan 26 Haziran kurban haftasına denk geliyor belki Bir ihtimal 22 haziranda falan da olabilir ama belli değil hala pazartesi sorucam 🥹
Sedavedoga Busradenizli 33+2 olduk 23 Haziran gözüküyor tahmini doğum tarihimiz inşallah sağ salim salıkla gelir bebişler
Sedavedoga Dilaraanl şuan için normal gözüküyor henüz çatı muayenesi vs olmadım doktorumla konuşmadık sadece bebek dönmüş aşağıya
Sevval0308 Daisy0000 yine de çok da önyargılı bakma 😂😂herkes beni sever ayrıca eşim de ikizler çoğu insan yapamazsınız dedi 8 yıllık sevgilimle bir buçuk yıldır evliyim elhamdülillah 😂😂