Avril Aysegul57 yan yatsa da doktorlar bir şekilde alttan sadece bacak arası görüntüsü alıyor o haftalarda belki cihazı yeterince iyi değildir ama bazı bebekler cidden zor pozisyonda da durabiliyor öğrenirsiniz umarım yakın zamanda 🙏🏻
Busakturk _Kubraaa_ ay kırıkkale ilinde ulusağ bebe diye bi magazan bi pembe bi mavi aldım hangisi çıkaraa diye anlık :)
Busakturk Sultan-124 bence belli olur ya çok nadir de olsa böyle durumlarla karşılaşılabiliyo bence söylerler ya
Busakturk Aysegul57 11+4 de doktorum tahminde bulundu ama emin olmaz diye söylemdi 12+6 da gördüm dedi emin oldu öyle söyledi doktoruma güveniyorum ama nasip kısmet hersey saglıklı olsunlar 🫶 her bebek hemen göstermeyebilir
Kbra_9 Zamaneanne ya bende dün baktırdım ona banada erkek dedi 6 ve 7. Haftadaki görüntüye göre söyledi bende kız çok istiyorum ama bakalım doğru çıkıcakmı. Burdan birininki yanlış çıkmış kız demiş erkek çıkmış acaba bizimki tutucakmı
Zamaneanne Kbra_9 bakalım tutcak, mı neye, göre diyo merak ediyorum kese şekline göre mi artık inşalah yanılır bende :)
Kbra_9 Zamaneanne inşallah yanılır ya ben yarın 9 hafta oluyorum haziranın 2 si gibi gidicem doktora erken ama bakalım söylicekmi bişey görücem 🤲
Zamaneanne Kbra_9 ya bende 11 haftalık oldum bugün iki hafta, sonra gidicem söyler inşalah Allah gönlümüze göre verir inşallah :)