ikinciannelikicin Melissim12 adet gecikmesi yasarsan bilebilirsin bunu canim ama 0 ciktiysa yukselicegini sanmiyorum
BurcuY Svgevg değerlerin iyi canım takma kafana ☺️Maşşallah ☺️ Ama kese ve kalp atışını duyunca da panik bitmio malesef 😔insan hep panik oluo yani en azından ben öleyim 🙄
Svgevg BurcuY illa kiii ama hiç değilseee bi güzel haber duymak istiyorum saglıklı iyi gibisindenn🤷🏻♀️☺️
Svgevg BurcuY mesela önceden acıkırdım bişeler yemek isterdim şu sıra birşey yemek istemiyorum kasılmalarım da geçt belirtim yok yanii bebek yok sanıyorum🙈🙈🙈Allah göstermesinnn.
songul123 ikinciannelikicin yaaa yerim onu ben maşallah çok sevindim kuzum benim rabbim güzel günler göstersin sana kucağına almayı nasip etsin 😍😍😍😍😍
ikinciannelikicin songul123 amin canimm rabbim bebek bekleyen herkese saglikla kucagina almak nasip etsinnn. Isteyipte olmayana en kisa zamanda kavustursun bebisiniii
ikinciannelikicin BurcuY degerlere gore ikiz dedi yine doktorum canim. 15 gun sonra gel dedi keseyi gorucek heralde.
BurcuY Svgevg oradadır oradadır kuzum takma sen panik yapma Pazartesi görürsün inşallah çünkü değerin çok iyi ☺️ Ay inşallah hiç hamilelik belirtin olmaz rahat geçirirsin diğer türlü çok zor 😔🙏
Esrarslan ikinciannelikicin ben sizin diğer yorumlarınızı gördüm şimdi tüp bebek tedavisiymiş ☺️ Değeriniz yüksek güzel çıkmış ikiz olma olasılığı Yüksek sağlıcakla kucağınıza alırsınız inş ❣️
Esrarslan ikinciannelikicin tüp bebek degil demi canım benim de adetim iki gün geciktiğin de değerim 2200 çıktı tek kese gördü ama çok küçük daha ben de acaba ikiz olabilir mi dedim ☺️
Fidankoc ikinciannelikicin benimde ilk ogrendigimde 359.9 du 3 gun sonra 673.8 cikti sizce iyimi bende cok meral ediyorum
ikinciannelikicin Esrarslan amin canim insallah. Evet tup bebek iki tane transfer edildigi icin doktor ikiz olabilir dedi degerde yuksek cikinca.ayni gun transfer oldugim arkadasim daha yeni 600leri gordu oda cift transfer ettirdi ama doktoru teki tutmus demis.
Heycanli Meraba kacinci haftadasiniz ben ilk ogrendigimde besinci haftadaydim degerim 3200 cikmisti normal mi acaba o zaman gittigimizde keseyi gorememistik suan yedi haftalik olduk insallah sali gunu gidip hem keseyi hemde kalp atislarini duyariz lutfen dua edin bizim icin ilk hamileligim cok korkuyorum
ebrarmom08 ikinciannelikicin canm benm degerimde once 730 2 gun sonra 1946 ckti ikiz olayini doktorunmu dedi acaba
ikinciannelikicin ebrarmom08 evet canm doktorum dedi. Bende bilmiyordum hangi deger neyi ifade eder ama kendimden pay bicerek konusuyorum. Degerin iyi yukselmis