Bende kararsızdım ama en azından 1 doz olmaya karar verdim devlet hastanesıne gıdıyoruz belkı doğum da sıkıntı cıkartılır dıye en azından bugün ilk dozumu oldum 18. Haftamız bttı 2 ay onceden randevu verilmişti zaten ya nasip dedık ve olduk kolum da hafif bir agırlık oldu 1 saattir agrı yok su an için genelde ertesi gün bıraz agrıdığını soyluyor lar