serpilsu ilk hamileliğimde 2 doz oldum ama bunda allah biliyo ya elim ayağım geri geri gidiyo. Aşı karşıtı bi insanda değilim ama bilmiyorum korku geldi bana cok ağrıttığından mıdır nedir hamile olduğumu öğrendiğimde aklıma düşen ilk şey bu aşıydı. 2.side sonda takımı😒 yarın kontrolüm var doktoruma sorucam eğer olma cokta şart değil derse olmuycam. Ama ilkinde olmustum üstüne basa basa söylüyorum