RNurr Yarın 36 haftalık olucaz tam olarak vajinamın üst kısmımda acı sızı batma oluyor sizde de aynı sorun var mı niye böyle oluyor anlamıyorum
RNurr Poyrazlina12 Niye oluyor acaba 😕yarın kontrolüm var doktora sorucam bakalım nedenmiş bilgilendiririm kuzum senide
RNurr Poyrazlina12 Sordum canım doktora kanala girmeye zorladğı için öyle acıyormuş normalmış yani bir sorun yok ☺️
Fatmaa04 RNurr öncelikle geçmiş olsun bebek zorluyor olabilir normaldir ya da enfeksiyon da olabilir bende de öyle olmuştu ordan biliyorum sonlara doğru enfeksiyon kapma riski daha yüksek oluyormuş doktorunuza mutlaka söyleyin
RNurr Gebeanne45 Yaa demek ki normal herkeste varmış bu.Bir sorun olmasında acaba kanala mı giriyor ve zorluyor mu 🤔yarın doktoruma danışacağım
RNurr Gebeanne45 Sordum canım doktora kanala girmeye zorladğı için öyle acıyormuş normalmış yani bir sorun yok ☺️
Gebeanne45 RNurr RNurr kuzum şey dicem sana benim karnım düştü sanırım kanala girdi sende de aynısı oldu mu midem rahatladı bide karnım aşağıda duruyor
RNurr Gebeanne45 Görenler hep karnın aşşağı düşmüş diyor bana ama ben anlayamıyorum😂 mideme yine tekmeler devam ediyor bizde ama bişey yerken daha rahatım yani tam anlayamıyorum😂
RNurr bsrguneri03 Sordum canım doktora kanala girmeye zorladğı için öyle acıyormuş normalmış yani bir sorun yok ☺️
RNurr Gzoo Sordum canım doktora kanala girmeye zorladğı için öyle acıyormuş normalmış yani bir sorun yok ☺️
AdaKaranfili RNurr aynı şey bende de. Enfeksiyon yok biliyorum. Bebekten dolayı herhalde 37+4 gunlugum. Çok fena sizliyor.
RNurr AdaKaranfili Ay kanala giryor diye mi acaba çok meraklıyım birazdan kontrole giricem sorucam doktora bilgilendiririm canım senide
RNurr AdaKaranfili Sordum canım doktora kanala girmeye zorladğı için öyle acıyormuş normalmış yani bir sorun yok ☺️