Deletedmom15257 ilk doğduğunda dokunamadık ağlama sesini duyamadık bir çok şey içimizde kaldı yeri geldi doktor heranhersey olabilir dedi ama bizim savaşçılarımız kazandı çok şükür şimdi yanımızdalar allah'ım küvez yolu bekleyenler sabır versin sağlıkla kavuştursun . dünya prematüre günü kutlu olsun bütün minikler öpüyorum ❤😙