Emyeminee Ruru41 hiç bulantım olmadı 1 gün bile tüp bebek ile 21. Haftadayım. Yani bu dert edilecek bir sey değil ki herkesin vücudu belirtisi farklıdır. Benim sadece göğüs hassasiyetim oldu. Tüp bebek olmasa geveliğimi anlamazdım bile
Abcc-1 Ruru41 24 haftalığım sadece bir kere kustum (o da bir olaydan miğdem bulandığı için) sadece arabayı başkası kullanırsa miğdem bulanıyor onun dışında hiç olmadı denebilecek kadar az
Asyabuse Ruru41 ikiz oğullarımı 34 haftalık doğurdum sezaryende midem bulandı sadece o derece bulantısız geçirdim, 8 haftalıkken doktoruma bi sorun mu var benim midem bulanmıyor diye gitmiştim 😂
Toprak95 Ruru41 korkma canım 23+6 olduk çok rahat geçti kızlarımda çok bulantı kusma oldu ama oğluşumda hiç bişe olmadı çok rahat ilerliyoruz 🥰