Balbebek012 Fatmabltc doktorum bana dedi ki 2.bebek daha çabuk ilerler sancı hissettiğinde gel dedi yani evde durup riske atma bence
_3prensannesi _nigarr24_ haklısın canım ama farkındaysan kontrollü bı şekilde evde sancılarını çek diye yazdım yani yakınındaki bı hastaneye gidip açılmasını takip edebilir