Evde sancıları çekmek çok daha iyi ben ilk gebeligimde evde çektim bı hafta boyunca ama ikincisinde suyum gitti hastaneye gitmek zorunda kaldım 12 saat boyunca suni sancı verdiler acilmam da olmuyordu canım çıktı resmen en iyisi evde çekmek ama kontrollü bi şekilde tabii