Merhaba kızlar hepinize bende servikal kısalık vardı hamileliğimin bir kısmı yatarak geçti diyebilirim.bebeği erken beklerken 38. Haftaya kadar geldik :) 38+3 de gece 4 gibi genital bölgenin tam üstü göbek deliğinin tam altında yumruk gibi bişey sanki orayı sıkıyormuş gibi bi ağrıyla uykumdan uyandım sancıların olduğunu anladım ilk gebeliğim ve herkes doğum sancısnı anlarsın diyordu gerçekten de anlaşılıyor😝sabaha kadar dakika tuttum fakat düzene girmedi sabah uyandığımda kahverengi bi leke geldiğini gördüm doktoruma hemen yazdım doktorum sancılar düzenli bi şekilde eşlik etmedikçe lekenin önemi yok diye söyledi eğer sancı çok sıklaşırsa hastaneye gel dedi.sürekli dakika tutuyorum ama 15-20 dakikadan aşağı inmiyordu normal günlük rutin işletime devam ettim fakat doğumun yakın olduğunu artık anladım:)iki günü böyle geçirdim bi türlü düzene girmedi sancılarım kahverengi akıntı iki üç gün boyunca gelmeye devam etti daha sonra doktoruma sancıların devam ettiğini fakat dakikasının düşmediğini kahverengi lekenin de hala geldiğini söyledim hastaneye gelmemi kontrol edeceğini söyledi. Herşeyimi hazırladım kendimi doğuma hazırlayıp hastaneye gittim
Doktorum çatı muayenesi yaptı 4 cm olmuş seni yatıralım hemen dedi. Yatırdı suni sancıyla kendi sancılarıma destek verdi. 12.30 da suni sancıyı aldım saat 14.30 15.00 gibi açıklık 6 cm olmuştu çok hissetmiyordum biraz da acı eşiğim yüksekmiş onu anladım:) sancıları çekmeye devam ettim saat 17.00 gibi ebe geldi 8 olmuş dedi 8 den sonrası artık çok zordu gerçekten. 8 cm de suyumu patlattılar açıklık yarım saat içinde tama ulaştı saat 17.30 gibi doğumhaneye girdim doğuöhane komşu 2 ıkınmayla 18.00 da bebeğim kucağımdaydı çok muhteşem bi his 🥲tarif edemiyorum 🥰beni dikiş kısmı biraz zorladı çünkü normal doğum sancılarını çektiğin için bebek çıkınca daha fazla dokunulmasını istemiyorsun anestezi istedim ama doktorum hemen hallederiz dedi dikişlerim uzun sürdü biraz fazla dikişim var çünkü bebeğim elleri yanaklarında doğmak istemiş🥲Normal doğum yapmak isteyen varsa eğer kesinlikle deneyin çünkü iyileşme kısmı kolay oluyo şuan 9 günlüğüz birbirimize alıştık çok güzel herşey 😍sorularınız varsa cevaplarım 😘