birmeleginannesi_ Nazzz35 bunu istisnasız herkes söyledi biliyo musun ne zaman saldım o zaman oldu diye keşke bende salabilsem işte ben atamıyorum üstümden o panikligi aminnn inşallah
Meltemgunes birmeleginannesi_ senin için de olacak o mucize sabırlı sükunetle bekle şimdi olmuyorsa doğru zaman değildir stres en büyük etken unutma eşimin yengesi 48 yaşında 5 . Tüp bebek sonra kavuştu şuan 5 yaşında artık tıp çok çok ilerledi
birmeleginannesi_ Meltemgunes tabiki öyle de işte insan olmayınca çok korkuyo stres yaşıyo umitsizlesiyo
1996snl birmeleginannesi_ canım ben hepsini denedim levotiron 25ml dan 100e kdr Şuan ama haftada 4 (74mg ) Haftada 3de 100ml içiyorum ve aynı saatte herhangi aynı saatte içince dengede kalıyor çok etki ediyor Şuan çok şükür düzgün ilerliyor bi kaç göne tekrar test vercem yine