birmeleginannesi_ bu süreçten bende geçtim . 1 buçuk yıl önce 8 haftalıkken bebeğim kalbi durdu ve kürtaj oldum. 2 ay korun dedi doktor sonrasında hep bebeğim olsun diye uğraştım her ay testlerden kan vermekten bıktım . En son artık dedim boşver olmuyosa olmuyodur , o zaman öğrendim bebeği ve hiç umudum yoktu. Çok kötü bir aydı. İmkansız gibiyfi yani . Şunu demek istedim ne zaman düşünmeyi bırakır akışında hareket edersen o zaman oluyormuş. Dileğim anne olmak isteyrn tüm arkadaşlarım en kısa sürede sağlıkla evlat sahibi olsunlar inşallah , hayırlısıyla ❤️ içini ferah tut 🤗