birmeleginannesi_ eutrox troid ilacı bırakılmaz o senin yakıtın demek hamilelikte de 3 yıldır kullanıyorum şuan 17 haftalık hamileyim 1 gün bile bırakmadım. Hamile kalmamana engel değil folik asit bence almalısın değerlerine göre gebeliğin ilk 3 ayı ihtiyacın olacak. Ben 33 yaşındayım geçen yıl Ocak ayında menepoz bekliyorduk doktorum 1 yıl sonra başlar dedi FSH 20 AMH-0,40 dı. Tüp bebek de şansım %20 görüldü biz bebek fikrini aklımızdan çıkarmıştık Bu süreçte dahiliye doktoru ile çalıştım. Aşırı kansızlık ve vitamin eksiklikleri vardı sağlıklı yaşama geçtik günde 4 iğne ve 30 adet takviye kullandım 8 ay boyunca inanılmaz iyi hissettim kendimi spor organik glutensiz ve laktozsuz beslenme 1 yıl sürdü paketli gıda nedir unuttum. Bu geçtiğimiz Ocak ayın da eşim dediki biz neden korunuyoruz zaten çocuğumuz olmayacak korunmayı bıraktık ve ikizlere hamile kaldım herkes şokta şuan doktorlarımda bunu sağlık beslenme ve vitamin mineral açıklarının kapatılmasına bağladılar