birmeleginannesi_ telaşınız için yanıtlamak istedim . 26 nisanda benim CRP değerimde sizinki gibiydi 2 tane kadın doğun doktorum var ikiside sorun olmayacağını söylemişti grip olmuştum çünkü. 10 gün sonra tekrar aldılar ve crp 3 e düşmüştü. Hamile olduğum için aöıkcası antibiyotik kullanmadım çünkü gribinde aerık son aşamalarına geçmiştim limon tükettim bol su içtim bu süreçte meyvelerden ve baldan yardım aldım. Lütfen telaş etmeyin. İnanın korkulacak bişey değil😊