Linasmommy Unalcagla ayy maşallah az kalmış sizin ki rabbim sağ Salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
Linasmommy Tuos2306 sık sık oluyorsa bile sorun yok yani korkmamızı gerektirecek bir durum yok 😊 pazartesi kontrole gidcem o zaman sorarım dedim doktoruma da çok sık olmaya başlayınca burdan yazayım bi dedim merak ettim ama korkulacak birler değilmiş 😊
Tuos2306 Linasmommy sanırım değildir ama işte az olsa niye az çok olsa niye çok evhamlıyız işte 😂 hala sürüyor mesela. 😌 Sağlıcakla kavuşalımda Kuzulara 🤲🏻
Linasmommy Tuos2306 aynen ya hersey de evhamlanıyoruz ana yüreği işte 😂😂 sağ Salim alalım kucaklarımıza inşallah🙏🙏😍
Fbd Kdraltn al al mutlaka dediğin gibi insan unutuyor hem ilkinde tecrübesizlik hamileliğinden hiç bişey anlamıyor onsan allah nasip ederse ben 2 ci de doya doya bir hamilelik yaşayacağım 😊
Miss Ya böyle durduğu yerde zıplar gibi olunca hıçkırıkmi oluyo ben ayırt edemedim de hep ayağıyla falan yapıyordur diye düşündüm 27+6 yım bu arada hıçkırmaya başlarmi
Ahsenveannesi Kevser26 bende 25.haftadayim daha once 5 6 kere atar dururdu simdi 3 gündür hergün oluyor ve 1 2 dk suruyor uzuluyorum bebise
tugbaaltun44 Bende 30. Haftamdayim iki haftadir neredeyse her gun hickiriyor hatta bu aralar gunde 3-4 kez ozellikle yemeklerden sonra 2–3 dk suruyor :) nefes alma egzersizi yapiyormus minigim acemi oldugu icinde amniyo sivisini yuttugu icin hickirik tutuyormus☺️Doktorum olagan oldugunu soyledi.
Pinky86 Ben de ilk defa dun gece hissettim, nabiz atmasi gibi aynen. Sanki deneyimliymisim gibi anladim hickirik oldugu 😂 simdi burada da gorunce iyice emin oldum. Kiyamam ben yavruma ya bi uzuldum, hickirik gicik bir sey 😂
eyvahanneoluyorum 28+3 te ilk defa hissettim. Yani az önce :))) kesinlikle normal tekme veya dönmelerinden çok farklıydı. Düzenli şekilde 1-2 saniye aralıklarla hissettim bir dakikaya yakın
ikicocukannesi_ Linasmommy ben hiç saymadım ama bizimki genelde yemekten sonra hıçkırıyor yaklaşık 10dk falan devam ediyi☺️