Dilekkkk Linasmommy değişio özellikle soda içtimde yememden sonra falan günde bir de oluyor 4 de oluyor 🙈
Tuos2306 Linasmommy benim sık sık oluyor. Hatta bazen uzunda sürüyor endişeleniyorum :) ilk hissettiğim zamanlar daha kibar veya güçsüzdü diyim. Şimdilerde baya hissedilir oldu hıçkırıkları. Hatta şuan yine tuttu 😂
Fbd Kdraltn bende hissetmemiştim bugün doktor kontrolünde doktorum hıçkırıyor bak dedi 5 kere falan zıpladı 5 inçi de hissettim ya gün içinde onları hareket sanıyordum belki sende hareketiyle karıştırıyorsunfır benim gibi 😊 doktorum demese ben yine anlamazdım
Linasmommy Kdraltn ya ben bişeyler hissediyorum ama çözemedim internetten baktım bayağı hıçkırık diyor genelde yemekten sonra oluyor gün içerisinde 4 defa falan ben anlamadım noldupunu 😏
Kdraltn Fbd Belkide. Valla oyle Zor bi hamilelik gercirmistimki mide bulantisindan baska bisey hatirlamiyorum. Hafizamda kotudur. Simdi 10+3 um Henuz kucuk. Bunda not alicam herseyi cok unutkanim cunku.
Kevser26 Linasmommy evet hıçkırik özellikle pit pit şeklinde nabiz atması gibi oluyor elinizi koydugunuzda sabit aralıklarla bi atma oluyor 2-3 dakika suruyor bazen. bende de 28. Haftadan sonra olmaya basladi ciğerleri gelisiyormus nefes alma egzersizi yapıyor bebisler 😄
Linasmommy Kevser26 aynen canım nabız atması gibi o zaman kesin hıçkırık bu ama gün içerisinde 4 5 defa olunca korktum 😂
Ahsenveannesi Kevser26 bende 25.haftadayim daha once 5 6 kere atar dururdu simdi 3 gündür hergün oluyor ve 1 2 dk suruyor uzuluyorum bebise
Fbd Kdraltn al al mutlaka dediğin gibi insan unutuyor hem ilkinde tecrübesizlik hamileliğinden hiç bişey anlamıyor onsan allah nasip ederse ben 2 ci de doya doya bir hamilelik yaşayacağım 😊
Linasmommy Unalcagla ayy maşallah az kalmış sizin ki rabbim sağ Salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
Linasmommy Tuos2306 sık sık oluyorsa bile sorun yok yani korkmamızı gerektirecek bir durum yok 😊 pazartesi kontrole gidcem o zaman sorarım dedim doktoruma da çok sık olmaya başlayınca burdan yazayım bi dedim merak ettim ama korkulacak birler değilmiş 😊