Bugun doktora gttm ve doktor bebegin midesi biraz kalbe yakin gibi dedi 18.haftadayiz. banada gosterdi biraz daha asagi olsa iyi olurdu falan dedi detayli ultrasona yonlendrdi.
Bi sorun olur mu dedim dogum sezeryanla olur dedi sezeryandan sonra mudale edilir dedi ama goz yanilmasida olabilir cihazdan dolayi dedi 😐😐😐 napicam blmym moralim cok kotu.