karperisi Bana doktorum iki hafta önce verdi Nidicard ilacını, iki hafta kullandım kasılmalarim dursun diye 32. Haftamdayim, ilacım bitti çok şükür iki hafta boyunca sıkıntı çekmedim, ama ilaç devamlı kullanılacak bir ilaç değilmiş doktorum öyle söyledi, yani bittikten sonra artık yapacak bir şeyimiz yok sabırla bekleyeceğiz dedi. Devam edildiği taktirde bilimsel olarak uzun süreli bir faydası yokmuş çünkü. İnşallah size de olabildiğince yarar sağlar 🙏❣️