Kızlar 22. Haftadan beri erken doğum riskim var Progestan kullanıyordum günde iki kez fitil olarak. 26+0 dayız .3-4 gündür regl sancısı gibi ağrılarım batmalarım oldu kasıklarda bugün doktora gittim. Nidicard isimli bir ilaca daha başladı. Doğum sancısı dedi. Korktum. Neden yatış vermedi veya ciğer geliştirici yapılmadı anlamadım. Gittiğim doktor Prof güvenmek istiyorum. Risk ne kadar devam eder dedim bugün ne kadar devam eder diye bir şey yok dedi.. nidicard kullanan oldu mu? Günde 4 kez kullanıcam 6 saatte bir. Ne kadar durdurulabilir doğumum çok korkuyorum bebek henüz çok küçük en azından 28-30 y görsem diyorum