Ozlem_1997 hiç korkma, benim 7 haftalıktı kese boş gözüküyordu. Geç döllenme olabilir dedi. 1 hafta sonra Allah’ın da izniyle bebeğimiz göründü. Şuan sağlıklı kucağımıza almayı bekliyoruz. Olumsuz her yorumu okuma. Sen kendin hikayeni yaz. Sabırla bekle. Veren Allah, yaşatadırda, ne dilerse o 😇