Bende bugün 5 bitti 6. Haftaya girdim. Pazartesi günü kontrolüm vardı keseyi gördük ama kalp ayışı için 2 hafta sonra gel dedi doktorum. Bende çok tedirginim inşallah bebeği de görürüm sonraki kontrolde. Bir de arkadaşlar bebeğim son adete göre 5 gün küçük çıktı ultrasonda. Doktorum haftasını yakalar ileride dedi ama acaba boş gebelik mi diye korkuyorum bazen 😔