annesinin_kelebekleri 18 Nisan adet başlangıcım . Flo uygulamasını kullanıyorum ovulasyona 3 gün kala 30 nisanda bir den fazla ilişkimiz oldu . 5 Mayısta ciddi kasık ağrılarım oldu ve devam edince 9 mayısta dayanamayıp doktora gittim . Sistit olmuşum ama aynı zamanda da rahim kalınlaşman var bebek de olabilir demişti . Kan ve idrar testim negatifti . 14 mayısta da reglime 4 gün kala predictor erken gebelik testi yaptım silik pozitifti . Bugün de kan verdim :)
Benim en büyük belirtim bacağıma kadar vuran sol kasık ağrım :)