Bat 16 Mayıs gözüküyor. Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım bu ay tutacağını sanmıyorum belirtim de yok. Erken gebelik kaset hepsini yaptım negatif. Adet düzeni değişikligi yapiyomus bazen kimyasal gebelik bakalım ne olucak bende durumlar. Ama hamilelik yok gibi ☹️